13 Mayıs 2010 Perşembe

anahtarlıklarımız ve ödülüm

ne kadar zevkliymiş anahtarlık yapmak... fenerliler için olan hazır bakalım diğer takımlar gelecek mi ardından fenerbahçeli anahtalık,amigurmi anahtalık,taraftar anahtarlığı
ikiz arıcıklar pazartesi yola çıkıyorlar şanslı kişi BERNA idi. diğer kazanan şanslımız hala ortalıklarda yok :(( çekilişimizi izlemeyenler var mı hala bilemiyorum ben mail bekliyorum.
bu arada elam da çekilişi yaptı ve Berna ikinci kez minik parmaklar arasından konuverdi avcuma 2. şanslı kim diye merak ediyorsanız Gökkız burada
hala bekliyorum 100. izleyicim seni çekiliş sırasında aaa aaa larımın sebebi:))

marifetli cadı tatlı bir ödüle layık görmüş beni aldım çok tşk ettim.. bendede hepinize gelsin...

7 yorum:

  1. Ayy çok tatlı olmuşlar kısmetse bende arkadaşlarım için anahtarlıklar yapmayı falan düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. yasemincim ikinci kez elanın parmakları arasından yine benim çıkmam beni çok şaşırttı.demekki bu arıcıklar benim nasibimmiş.kırmızı olanlarda çok güzel olmuş.ama çiçekler çok şık doğrusu.çok beceriklisin arkadaşım.ellerin dert görmesin.hediyemi severek kullanıcam ve seni hep anıcam.

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuşlar cnm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık çekilişte çok zevkliydi

    YanıtlaSil
  5. oğlum bayıldı bunlara çoktatlılaryaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil