9 Mayıs 2010 Pazar

anne arı ve ikizleri (üstelik hediyeli)

bizler şanslı anneleriz... teknoloji bize çok yardımcı oluyor... bizleri büyütürken arı gibi çalışan annelerimizin ve biz zamane annelerinin her günü kutlu olsun:)...

hadi bakalım sadece izleyicim olun ben istiyorum diye yorum bırakın dilerseniz duyuru yapın çekişe katılın kazanın.

11/05/2010 akşamı ELA MERCANIM çekişi yapsın ve ikizler sizin olsun...
iki kişi hediye kazanacaktır.
1 kişi ikiz arıları (anahtarlık olarak istebilirsiniz)
1 kişide örgü oyuncak başlangıç setini (iplik+tığ+başlangıç ve bir oyuncak şeması+gözler ve burunlar+goblen iğnesi +100 gram boncuk elyaf)
BOL ŞANS

51 yorum:

  1. ben cok istiyorum, hele de baslangic setini :)

    YanıtlaSil
  2. ben hepsini istiyorum istiyorum:)))))

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım.ben de bu güzel günde oğlumun adına katılayım bari.çok güzel olmuş ellerine sağlık.oğlumun adı Ali Arda.Belki şans ona güler.iyi günler canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. e hadi bakalım ilk yorumcu olarak ben başlangıç yapayım :))))))))))))

    YanıtlaSil
  5. bennnnn istiyorruuummmmmmm hem de çoookkkk
    şimdi blogumada reklam veriyorum

    YanıtlaSil
  6. kendim icin katılıorum:))

    blog'umda duyurdum bu guzelligi tatlım.opuorum..

    YanıtlaSil
  7. Blogum yok ama sizi takip ediyorum :(
    keşke bende alabilsemm...

    YanıtlaSil
  8. Selam, ben de geldim,ay bunlar ne şeker böyle,bırakın minik oğlumu ben dahi bayıldım ayol bunlara..acaip istiyorum...

    YanıtlaSil
  9. ayyy çok heyecanlıyım elacım hadi marifetli ellerinle gülderen teyzenin adını çek fıstığım benim

    YanıtlaSil
  10. ay ben de istiyorum ... ismim petek . işte o yüzden blogumun adı da arıpetekbal .. çok yakışacak bana sanırım :))

    YanıtlaSil
  11. Yasemin ne tatlı bunlar yaaa..
    Bende duyurayım bari sitemde Herkese bol şanslar...
    Başlangıç seti güzelmiş.HadiElacım güzel elleriden kim çıkacak bakalım.:)

    YanıtlaSil
  12. merhaba;
    sizi takibe aldım ,
    çok beğendim bu cicilerinizi ,inşallah şanslı 2 kişiden biri olurum ....
    banada bol şans..
    zeynep efe

    YanıtlaSil
  13. bayıldım bayıldım kızımda hayran oldu umarım şanslı kişi olurum izleyiciniz oldum ve bloğumda yer verdim
    http://derinceece.blogspot.com/2010/05/anne-ar-ve-ikizleri-ustelik-hediyeli.html
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  14. böyle şeylerde hiç şansım yoktur ama bende istiyorum.hediyeler bence süper....inşallah benimde şanslılardan olurum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. aaayyyy çok ciciler... bunları kazanmayı çok isterim. inş. benim olur.
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/05/yaseminkale-ve-cok-cici-hediyeler1105.html
    Neşe Kılavuz

    YanıtlaSil
  16. İzleyiciniz oldum. Bende çookk istiyorum..
    Kazanırsam abimin kızına vericem^-^

    YanıtlaSil
  17. hemen izleyiciniz oldum, sizin bloğunuza izleyiciyim sanıyrdum, sık sık ziyaretçiniz olduğum için :))

    ben de istiyorum
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  18. çok şirin bunlar bende istiyorum.blogum yok duyuru yapamıyorum.herkese bol şans...tu-al2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. ben bu oyuncakları istiyorum blogum yok ama katılabilirmiyim acep mehtap kılıncarslan

    YanıtlaSil
  20. Çok tatlı şeyler bunlar...Ben de katılmak istiyorum.Ayşenur EREK Blogum yok.İzleyicinizim.

    YanıtlaSil
  21. 100.izleyiciniz oldum hediyeye bayıldım ben ya çok şirinler ben de istiyorum umarım çıkar gerçi pek ümitli değilim ama şans işte

    YanıtlaSil
  22. yasmin bunlar nekadar da şirin olmuş hepsini ben istiyorum:))))anne arı benimmmm

    YanıtlaSil
  23. bu kadar becerıklı bır arkadasım oldugu ıcın cok sevınıyorum ve sana masallah dıyorum ellerıne saglık elayıda cook opuyorum hedıyeler ınsallah beceremeyenlara cıkar ama banada cıkarsa torunlarıma saklarım hatıra dıye senden

    YanıtlaSil
  24. Yasemin hanım çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende çok meraklıyım inşallah başlangıç seti çıkarda bende yaparım bloğumdada yayınladım.Emine Yavaş
    http://agonya82.blogspot.com/2010/05/yasaminkaleden-anne-ar-ikizleri-hediye.html

    YanıtlaSil
  25. merhaba,izleyicin oldum,,çok şekerler,bayıldım,minik bir kızım var,onun için kazanırım inşallah.

    reyhan çetinkaya

    YanıtlaSil
  26. bayıldım. gerçekten çok sevimliler ben de katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  27. Arı vızz vıız vızzzz :)

    Ya ben arı mayayı çok seviyorum inş. bunlar da benim olur :)

    http://kampanyasever.blogspot.com/2010/05/yasemin-kalenin-cici-hediyeleri.html

    Fulya Bozkurt

    YanıtlaSil
  28. oyuncak perim birkaçgündür bloga uğramadım ay bu negüzellik böyle bende istiyoruuuuuummmm. periciğimden bir hatıra olur bana çok öpüyorum ellerine sağlık harikalar.

    YanıtlaSil
  29. Var ya gökten bu oyuncaklar yağcak yinede bnir tane bile benim kafama isabet etmez ...
    Blogun çok güzel arkadaşım bu yüzden izleyicin oluyorum :))

    YanıtlaSil
  30. Zaten uzun zamandır izleyicinim canım....

    YanıtlaSil
  31. Belki şans bana güler ve hiç örgü oyuncağı olmayan oğluma hediye olur...Kimbilir?
    Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  32. Ben dee istiyorumm cok sekeer..:)

    tskler orgu cantamm..:))

    kisa tamanda duyurumu yaparim

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar blogunuzu sevgili tatesalın blogunda gördüm bizde istiyoruz kızımla sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Yasemincimmmm,bende istiyorum bendeeeee. Çocuklarım çok sevinir buna.15 Mayıs oğluşumun doğum günü onun adına katıldım bende.Hadi hayırlısı bakalım. Öpüyorum seni kocaman.....

    YanıtlaSil
  35. Merhaba yasemin abla blogda duyurdum kendi resimlerimle birlikte bende katıldım sevgiler GÖKKIZ

    YanıtlaSil
  36. bennn istiyorummmm.lütfen:))

    YanıtlaSil
  37. geldim geldimmm....
    bende varım demek için geldimm.. ya kaçdır geliyorum da bloguna katılmadan geri dönüyorum.. eh yaşlandık sanırım :)

    bensiz olmaz bu çekilişşşşş..

    hadi bakalım bol şansssssssssssss herkesee...

    bana da banada :)))

    muck..

    YanıtlaSil
  38. Yasemin hanım ellerinize emeğinize sağlık bu ne şirin arılar böyle:))
    benim blogum banudan şımartan tatlar kahvaltı sofrası için güzel önerilerim var... aşk bölümünde ve baldağı adlı pastamda arılara yer vermiştim arı, kelebek figürlerini çok seviyorum... bana ilham verdiniz sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil
  39. bende istiyorum bende bende :))

    YanıtlaSil
  40. amigurumi oyuncaklara oğlum gibi bende bayılıyorum doğrusu, elinize sağlık çok güzel olmuş, umarım bizim olur :)

    YanıtlaSil
  41. Cok guzel olmuslar. Ellerinize saglik. Tatesal'in sayfasindan gordum cekilisinizi. Sayfanizla ilk defa tanistim. Blogum yok ama mumkunse bende yegenim icin bu cekilise katilmak istiyorum. Saglicakla kalin.

    YanıtlaSil
  42. çok güzel olmuş elinize sağlık bende katilmak istiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  43. harika bi blog bayıldım inşallah şanslı iremimle ben oluruzzz :)

    YanıtlaSil
  44. Ayyy Yasemin kaç gündür işlerden fırsat bulup okuyamıyordum dün akşam Cem'le baktık sayfana özellikle bu yazıda takıldık, "Anne ayı (arı) vız vızlay mı" dedi :) çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  45. Yaseminciğim,

    Çok güzel ördüklerin, özellikle de bu arılara bayıldımm bayıldımmm...Ellerine emeğine sağlık...

    Haklısın her çocuğun bir örgü oyuncağı olmal...Benim küçükken uzun saçlı elleri ceplerinde bir kız çocuğu ayrıca da yine elleri cepğlerinde bir erkek çocuğu oyuncağım vardı...Saatlerce oynardım onlarla ve çok severdim...

    Yaptıklarını görünce onları hatırladım...

    Tekrar tekrar emeğine sağlık...

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  46. bende isterem:)))güzeel bebekleerden...

    YanıtlaSil