27 Ağustos 2010 Cuma

çiçek kızlar

ben bu çiçekleri kızları yaparken çok mutlu oldum hiç sıkılmadan yaptım bebek şekeri olarakda siparişimi aldım:)))) sizde siparişleriniz için yaseminkale20@gmail.com a mail atabilirsiniz.
burada orjinal halini bulabilirsiniz...

13 yorum:

  1. çok tatlılar.Çiçek kızlara bayıldım
    Keşke bende becerebilsem ama çok zor
    sevgiler

    YanıtlayınSil
  2. yüz ıfadesı cok sırın olmus ellerıne saglık

    YanıtlayınSil
  3. ayy ne kadar sevimli olmuşlar yasemin,baktıkça içim açılıyor inan ki...Ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlayınSil
  4. Yasemin bunlar çok tatlı olmuş gerçekten bende istiyorummmmmmm...

    YanıtlayınSil
  5. yasemincim çok güzel olmuş bu fıstık kızlar eline sağlık:))

    YanıtlayınSil
  6. valla diyecek birşey yok harikasın ve çok ciciler yasemin eline sağlık.
    bu arada soldaki pembe ben olabilirmiyim :) çok masum bakıyo aynı ben :))

    YanıtlayınSil
  7. ellerine sağlık canım hayırlı bereketli bol kazançların olsun daima
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlayınSil
  8. canım sakın ara verme sen.sen olmayınca netye falan bakasım gelmiyor.sen oyuncakları yeniledikçe bizim içimiz açılıyor.sen hep ör,sana örmek çok yakışıyor:)))))

    YanıtlayınSil
  9. teprıkler canım ellerın kolların agrımasın örrr örrr canım mutlu olll

    YanıtlayınSil
  10. kimin bebeği için bunlar yasemin söyle de ziyarete gidelim:))çok şekerler....

    YanıtlayınSil
  11. yasemincim bana mı ördün bunları? :)) çokkk şeker olmuş eline sağlık canım...

    YanıtlayınSil
  12. bunlar harikaşeyler yasemin. ellerine sağlık çoook şeker olmuşlar.

    YanıtlayınSil
  13. NESTUG- zor değil aslında sabır istiyo sadece ben yaparım sana:)))

    edaca- tşk ederim canım

    Rahime- benimde rahimecim sayıları arttıkca güzelleşiyorlar sanki:))

    Özlem Mercan-saol canım yap canım bak ben senin kalemlikden başlayacağım hemencik:))

    !!Şekerperis!! :))) tşkler canım

    evinneşesi- zehram al tabi canım pembişi:))

    ÖRGÜÇANTAM- saol ablacım hepimizin inşallah

    şirin- canım bencce sende oyuncaklarını herkesle paylamalısın sensizde olmuyo:))


    gulseyhan- saol ablammm

    gülderen- hehe :))))

    asosh- kıyamam aslım sanada örerim canım bnm

    seda- saolasın cnm :)

    YanıtlayınSil