18 Ağustos 2010 Çarşamba

örgü oyuncak koala




20 saat uyuyor... uyanıncada ağaçdaki yaprakları yiyor. öyle tembel ki 2 aydır bi kaç kare poz ver dedim onu bile yapmadı...


nasılda uykulu uykulu bakıyor 13 mm kedi gözleri ve 30 mm koala burnu ile ...




11 yorum:

  1. yaramazv koala seni amann ırak uyusun yasemin tembel bu :)))))) güzel olmuş eline sağlık cnm

    YanıtlaSil
  2. o mu tembel yasemin ablasımı.valla sen bitirdin sıra bende.bitircem kız bu gece .eğer iyi hissedersem kendimi.bu arada ben taç yaptım ve bir balina ördüm...yaaa.bitirmek farz oldu....:)))
    öpüyorum seni

    çok tatlı olmuş bu arada

    YanıtlaSil
  3. eviminnesesi-zehrammm nasıl yaramazz olsun bakmaya üşeniyo bu ayol:)))

    smilena- semram tembel olan benim aslında dimi:))gördüm balinanı taçlarını çok güzeller ana kraliçem benim... hadi bitir bitir merak ediyorum onuda:)))

    YanıtlaSil
  4. hakikaten uykulu bakıyor yanlız bu çok güldüm valla eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş yasemin,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. şule- saol canım benim

    rahime- çok tşk ederim. seninkilerde çok güzel

    YanıtlaSil
  7. Çk güzel olmuuuuşşşşş.Kışın bende deniyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık çok mahsun bakıyor şirin şey. koalalar birkaçı bir arada bellerine sarılarak durur ya buda yanında arkadaş istiyor sanırım:)))
    oyuncak perim yine süpersin,parmaklarındaki sihir hiç sönmesin

    YanıtlaSil
  9. anneanneninmelekleri- dene tabi çok mutlu olurum... sevgiler benden.. her türlü yardıma hazırım...

    örgüçantam- yapıcam ablacım annesini koalanın iplik sıkıntım var nako vizon kullanmıştım. saol ablacımm...

    YanıtlaSil
  10. yasemincim ben gövdesini de merak ediyorum nasıl örülüyor bu uyuz şey? uyuz dediğime bakma canım benim böyle ilginç hayvanlara karşı çok sempatim var bir de tembel hayvan var biliyor musun *? ona da baygınım...hiç bana benzemeseler de onlar gibi olmak isterdim biraz yavaş biraz ağır kanlı biraz uyuz...
    Ama canavar gibiyim durdurak bilemiyorum sinir oluyorum bebeğimin bile erken doğma ihtimali var bu kıpırdaklıktan ..n
    :)) öpüyorum seni ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  11. asosh- aslımmm çok kıpırdanma bakim sonra kızımız durmaz ağlar sen sakin ol ki oda geldiğinde sakin bi bebek olsun.. yok öle erkenden gelmek beklesin 38 haftalık olsun en az söle ona tmm mı...
    tembel hayvan mı hım bi bakalım bakalım:)))

    saol canım hiç birimizin elleri dert görmesin bende seni öptümxxx

    YanıtlaSil