31 Ocak 2011 Pazartesi

minik ayıcıklarım

sadece 10 cm boyunda; tam bir kahve tadında



sadece 12 cm boyunda; yün karışımlı, sıcacık, şeker tadında...

34 yorum:

  1. en sonunda bir şeyler ekledin yaseminim...sen olmadan bu blogların tadı çıkmıyor ...

    YanıtlayınSil
  2. çok tatlılar hele pembesi dicem ama ikiside tatlılıkta yarış halindeler :)

    YanıtlayınSil
  3. yasemiiin harikalar bunlar...çok sevimliler yaaa...

    YanıtlayınSil
  4. ellerine sağlık gerçekten çok şekerler.öpüyorum canım perimi

    YanıtlayınSil
  5. Çok sevimliler. Hele de pembesi, tam şeker:)

    YanıtlayınSil
  6. bu bebişleri severek izliyorum hepsi çok şirin oluyor..denemek isterim..:)
    sayfamda ödülün var canm alırsan memnun olurum..bende bilmiyorum bunları ama beni ödüllemişler..bende severek gezdiğim sayfaları ödülledim..sevgiler..:)

    YanıtlayınSil
  7. çok tatlılar yasemin ablacım ellerine sağlık ben de daha caillou la uğraşıyorum eşim va kardeşim uzaylıya benzettiler:(( ne kadar zorlandım caillou nun yüzüne işlarken anlatamam bakalım nasıl bişey çıkacak ortaya :))))

    YanıtlayınSil
  8. asosh- aslımmm çok saol arkadaşım. şıngırakda eklenecek canım hergün anıyorum seni:))

    YanıtlayınSil
  9. ada ve deniz- çok tşk ederim zor vedalaştım:))

    YanıtlayınSil
  10. şengül ilbay- :)) bütün yarışlar böyle olsun şengülcüğüm mailini aldım canım...

    YanıtlayınSil
  11. nevali- şiiiriiin asıl harika olan sensin...

    YanıtlayınSil
  12. ÖRGÜÇANTAM- bu "oyuncak peri"si dediğin kurban olsun sana ablacımmm

    YanıtlayınSil
  13. ayyyy yeni gözlerle örülmüş ayıcıklar bunlar dimi sizi gidiler sizi ben nası görmedim sizi :))) ben kahve tatındayı alabilirmiyim :) kahvemle iyi gider :))))

    YanıtlayınSil
  14. ay-ser ilkkez yün karışımlı iplik kullandım oda şeker gibi oldu çok tşk ederim...

    YanıtlayınSil
  15. yasmin-canım ödülü alamaya geldim pc kapandı:(( mutlaka denemelisin:))

    YanıtlayınSil
  16. ebrulikedi- çok teşekkürler.

    YanıtlayınSil
  17. sevim-bitince bi foto gönder bakim canım neresi uzaylı:))
    yaseminkale20@gmail.com

    YanıtlayınSil
  18. evinneşesi- evet zehram.. dimi yaa içemedim şöylee karşılıklı bol köpüklü:))

    YanıtlayınSil
  19. bunlar çok güzel olmuş. Pembe olanıda çok tatlııı yaaaa.

    YanıtlayınSil
  20. ayyyy süüüüüüppppeeeerrrrr :D ellerinize sağlık..

    YanıtlayınSil
  21. ayy 20 kişi yorum yapana kadar ben nerdeymişim acaba yaseminim.kusura bakma yeni gördüm ve bayıldım yiyesim geldi bunları harikasın:))

    YanıtlayınSil
  22. Senin ayılarınıda yerim senide yerim :)) çok güzel olmuş. Bende buna benzer bi hayvancık anahtarlık yapmıştım yasemin birikince yayınlıycaktım sana gösteriyim bi ara :)

    YanıtlayınSil
  23. yasemincim gene boş duramamışsın güzellikler yapmışsın.çokta şeker olmuşlar.emeklerine sağlık canım.

    YanıtlayınSil
  24. yasemin abla ne kadar mütavazisin herkese ayrı ayrı cevap yazıyorsun çok kibarsın iyi ki internetten de olsa seni tanımışım iyi ki önderlerimden biri sen olmuşsun inan bana bu samimi duygularım ..çokkk teşekkürler ...her şey için ....mucuk mucuk ....

    YanıtlayınSil
  25. yaseminim asosh doğru söylüyor valla sen olmayınca hiç bişeyin tadı tuzu yok,amigurumilerin bile:) sen sık sık uğra bloğuna,msn de de yoksun gari:(

    YanıtlayınSil
  26. selmanınsepeti- çok tşk ederimmm şeker tadında dimi:))

    YanıtlayınSil
  27. uğurböceği-teşekküüüürlerr:)))

    YanıtlayınSil
  28. fatoş-bende senin sarı şekeri yicektim ama bana çıkmadı bende kendime yaptım:))
    senin yollarda olduğunu biliyorum canım

    YanıtlayınSil
  29. delikızınçeyizi "örgü oyuncakları" ayy arzuumm merak ve sabırsızlıkla bekliyorum canım...

    YanıtlayınSil
  30. BERNA- saol bernacım sen neler örüyorsun bu ara meraktayım.

    YanıtlayınSil
  31. sevim- canım ne diyim şimdi mahçup ettin beni bende seni çok çok öpüyorum..

    YanıtlayınSil
  32. nevali- canım ilk 1 ayı geride bıraktık alışıyorum hem çalışıp hem örüp hemde elamla ilgilenmeye:)) hergün mutlaka uğruyorum canım bu ara netimizdede problem vardı ya:))

    YanıtlayınSil