29 Mart 2011 Salı

şimdi her şey normal mi?

bloglara erişim engeli kaltı mı? şimdi normale döndü mü?
yola çıkan kargolar bir bir kayıplara karışıyor ve geri geliyor bu normale girmiş mi oluyor???






vede pasaj.com ile ilgili bir hatırlatma

lütfen ödeme yaparken tek isim olmasına dikkat ediniz. 3 haftadır her sabah 1 ürün satışı ile karşılaşıyorum "en çok satanlar"" bu ürünü alan bunları da aldı" yerine yine pasaj sahibinin ürünleri çıksa bu sorun yok olacak.. konuştuğum tüm alıcılar aynı şeyi söylüyor "ben yaseminkale den aldım malzemelerimi"

bugün günlerden mutluluk olsun, bugün günlerden neşe olsun, bugün günlerden sevinç olsun, bugün günlerde SAĞLIK olsun....

12 yorum:

  1. şekerim inşallah normaldir.ben hala diğer blogumu tamamlayamadım.tamamlayınca da oradan devam edeceğim zırt pırt bunların sorunlarıyla uğraşamam artık gına geldi...herkesten koptuk sinirlerim sıçradı iyice...sana da geçmiş olsun hastaymışsın...elcığım seni bir öpsün iyileşirsin canım benim...

    YanıtlaSil
  2. vay uzun kulağın sevgilisi de varmış çok şirinler ya,bende örmek istiyorum ama bir türlü el atamadım :( ellerine sağlık canım ikisi de harika.

    YanıtlaSil
  3. normal gibi görünüyor bu sevimli şey ne güzel bakıyor

    YanıtlaSil
  4. senin içinde sağlık olsun canım benim . uzunkulakların çok şeker sevgiler

    YanıtlaSil
  5. canım normal mi değilmi bende anlamadım,faceden yazıyolar bloguna giremiyoruz diye,halbuki yasak kalkmış olması lazımdı,bi şeyi yasaklarken hemen yasaklayıp kapatıyorlar ama iş açmaya gelince böyle süründürüyorlar....

    uzun kulaklar pekde sevimli duruyolar,ne iyi ettik ördük şu uzun kulakları:)

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık çok güzeller..hayırlı satışlar olsun :)

    YanıtlaSil
  7. bende hala zar zor bir haftadır yeni girebildim:((açılmaz diyorlar ama...açılsın artıkkkkkk...uzun kulaklar pek hoş ve ciciler ellerine sağlık canım,sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. yasemincim bu blogun rss i var mı? varsa bana yazarmısın? burayı takip edemiyorum ama yaseminkale.com takipteyim

    YanıtlaSil
  9. şekerim yorum yazma sorununu da hallettik en sonunda...bekliyorum herdaim ...

    YanıtlaSil
  10. Canım sorunlar hala devam ediyor.DNS ayarıyla giriyorum bloguma.Değiştirdiğim an bloguma giremiyorum.İnşallah düzelir.Uzun kulaklar süper olmuş.Eline sağlık.Pasaj konusunda hak veriyorum sana.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil