11 Mayıs 2011 Çarşamba

küçük şeyler her zaman beni mutlu eder

anneler günün de oturdum komşularımı ziyaret ediyorum ve süprizz postuyla kapını çalan özden beye kapıyı açtım:)) ertesi gün özenle paketlenerek yola çıkan hediyelerim dün akşam üzeri elime ulaştı.. kızımla açtık hemen foto çektik ama ben biraz özürlüyüm foto kosunda onun için özden beyin fotosunu kullanmayı tercih ettim:))
harika notunuz için ayrıca teşekkür ederim. küçük şeyler ile herhalde hobi alanındaki tek erkek komşumuz
teşekkürler Özden bey:))




geçikmiş teşekkürümü kabul eder mi acaba Nilgün'üm ? 14 şubatta her yerde kalp var etkiliğinde bana gelen harika hediyler tokayı elama kaptırfım anahtarlık ve çantamı kullanmak için sabırsızlanıyorum havalar bi ısınsa... teşekkür ederim nilgünüm




veee bir geç kalınmış teşekkür daha ne ayp bana :(( yok bloglar kapandı yok açıldı açılacak derken geç kalınmış teşekkürlerden biride örgüçantam'a...
her iki bereyide Ela'm kullanıyor maalesef :(( bu kız şimdiden bana ortak çıktı... gelen her kargo Ela'mın kargosu... havaların düzen tutmayışı ile yeşil bereyi takmadan çıkmıyor:))

pembe beredeki kızı her an her yerde görmek mümkün eğetinde,mama sandaliyesinde, kimi zaman saçında :))

güzel notun ve emeklerin için teşekkürler örgüçantam...

2 yorum:

  1. yasemincim hediyelerinin hepsi birbirinden güzeller canım.güle güle kullan.gönderenlerinde yüreğine kesesine bereket.

    YanıtlaSil
  2. canım sağlıkla kullan özden beyin armağınıda çok güzel çok beğendim.
    sevgiler

    YanıtlaSil