11 Nisan 2012 Çarşamba

örgü oyuncak maymun kız&çekiliş:)

 bu kızlar çok iyi anlaştılar maymun kızı tanımışsınızdır sevgili Nevali min  çevirisini paylaştığı maymun bu defa kız oldu:)
 minikellere minemmm aynı şehirdeyiz çok şükür. birlikte güzel işler yapmak nasip olsun emeklerin için teşekkür ederim canım
 elam okuldayken maynum kız oyuncaklarını oynamanın tadını çıkarıyor
ve veda vakti kurbiş kız dün "kimler burada" çekilişinin hediyesi idi az sonra yola çıkacak sevgili cansanat a doğruu


takipde,sevgiyle kalın:)

26 yorum:

  1. canım çok duygulandım.sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)))ellerine emeğine sağlık hayatım...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ikiside.Ama sanki kurbiş daha bi sevimli geldi bana :)
    Ayrıca sevgili mine'yi tanımıyordum sayende tanımış oldum.Denizli'den tanıdığım 2. blogcu oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 olduuuk:)) mineyle biz her zaman görüşüyoruz senide beklerizzzz:)

      Sil
  3. huu huuu kimse yokmuuu .....çekiliş mi varmıı buradaa :)))

    YanıtlaSil
  4. Haydi o zaman kolay geleeeeeee.

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli maymun kız ellerine sağlık çekilişe katılan arkadaşlara bol şanslar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım face sayfamdan yaptım dün gece, ara ara yapıyorum :)

      Sil
  6. Geceyarısı harika bir süpriz oldu sevimli kurbiş,kendisini sabırsızlıkla bekliyorum...Yasemin Hanımcım emeğinize sağlık,gözünüz arkada kalmasın ona çok iyi bakılacak :)) tekrar teşekkürler...Bu mutlulukla ilk çekilişimi yapma hazırlığına giriştim,örgü meraklılarını beklerim...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce gördüm canım çok cici cüzdanların 15 nisan çok erken değil mi 25 gibi daha verimli olmazmıydı acaba

      Sil
    2. kendim çok sabırsız olduğumdan dolayı daha fazla ertelemek istemedim,23 nisan için başka bir süpriz hazırlıyorum :))

      Sil
    3. :)) hadi bakalım kolay gelsin

      Sil
  7. Bu çekiliş nerde bizde girelim ;)

    YanıtlaSil
  8. Maymuş çok güzel olmuş elbisesine bayıldım..Eğer çekiliş varsa bu maymuşa talibim allahın emriyle istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm:)) sipariş üzerine ödüm ama sizimi kırıcam yaparım bitane daha eker veririz:)))

      Sil
  9. benim çekilişer her daim olur:) cansanattada var bir tık:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller ellerine sağlık canım sahipleri iyi günlerde oynasınlar sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım çok şirin olmuş çok sevdimm

    YanıtlaSil
  12. bu maymunu kız olarak örmek aklıma gelmemişdi,sen yaşa emi,çok tatlı olmuş bu haliyle,hatta daha tatlı olmuş,gelin damat maymuşlar yapalım bunlardan çok sevimli olurlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapalım canım şu siparişler hafiflesin:)) dedikce artıyo çok şükür:))

      Sil
  13. çok güzelmiş gerçekten.
    ben ela yazan treni sormak istiyorum. Kuzey trenlere bayılıyor, satın aldın mı yoksa marangoza falan mı yaptırdın?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım canım çok güzel her harfini almak istedim tane 2 tl olunca ela sını aldık mercan kale sini bi daha kine dedik:))

      Sil