11 Nisan 2013 Perşembe

kartopu flora ile amigurumi örmek , amigurumi free pattern bear


anahtarlık, bebek şekeri ,
araba süsü olarak kullanabileceğiniz ayıcığımız için 
malzemeler 
Kartopu Flora 
K-353 TEN RENGİ
K-890 KOYU KAHVE
2 mm ve ya 2,5 mm tığ
goblen iğne

 kafa için

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si
  3. 18 si
  4. 24 si
  5. 30 si
  6. 30 si
  7. 30 si
  8. 30 si
  9. 30 si
  10. 30 si
  11. 30 si
  12. 24 si
  13. 18 si
  14. 12 si



gövde için

  1. 6 si
  2. 12 si
  3. 18 si
  4. 24 si
  5. 24 si
  6. 24 si
  7. 24 si
  8. 24 si
  9. 24 si
  10. 18 si
  11. 12 si

kulaklar koyu kahve ile

  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si
  3. 12 si
  4. 12 si
kollar
  1. 5 sihirli halka
  2. 10 si
  3. 10 si
  4. 10 si
  5. 10 si
  6. 10 si
  7. 10 si
bacaklar
  1. 6 sihirli halka koyu kahve ile
  2. 12 si koyu kahve ile
  3. 12 si ten ile
  4. 12 si ten ile
  5. 12 si ten ile
kolay gelsin:) 

26 yorum:

  1. Tam yemelik olmus canim tek atimlik seker ^_^

    YanıtlaSil
  2. çok şirin yasemin abla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık yaseminciğim,minik ve şirin ayıcık :)çok şeker olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ayı ve koala arası bişi durnu döndür koala:) varol ablam

      Sil
  4. flora benim çook kullandığım bir ip. parlaklığını seviyorum. ancak tığ işlerinde bileğimi yoruyor.. bir de bazıları yumuşacık bazıları daha kalın ve sert çıkıyor. ama yine de en çok kullandığım iplerden biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilkkez kullandım. tığ işi zaten şişe göre daha yorucu dimi yada sık iğne ördüğümüz için mi öyle hissediyorum acaba?

      Sil
  5. Amigurimi için kartopu florayı tek geçerim, ellerine sağlık canım benim şipşirin bir ayıcık bu..bende kucağında kalplisini örmüştüm bir zamanlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeni tanıştım kendisiyle:) hayırlara vesile olsun:) aa bakim bii:)

      Sil
  6. canım bende örgü oyuncaklarımı hep kartopu ile yapıyorum renkte vermiyor tüylenmiyorda memnunum.Sokağın başındaki tuhafiyeci kartopu satıyor mecburen almıstım sonra severek almaya basladım.Çok sevimli olmuş canım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şimdi resitali deniyorum sanırım onu daha çok sevdim:)

      Sil
  7. ellerine sağlık. flora ve aynı tarz(farklı marka ) iplerden örülenler harka oluyor ben de şu an elimde uzun çoraplı kızı örüyorum bu ipleri sevdim oyuncaklara çok yakıştı. yıkamaya da çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun çoraplı kızı merakla bekliyorum ablacım. biraz uzun sürüyor bu kalitede iplikler helede oyuncak büyük olacaksa:)

      Sil
  8. Belo !! Obrigada pela receita,
    Inez

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık yasemincim çok şeker bu sevimli ayıcık, aslında kartopu florayı patik örürken hep kullanırım, sanırım amigurumidede çok güzel duruyor tüylenme falan yapmaz diye düşünüyorum, açıklamalar içinde ayrıca teşekkür ederim canım sağol eksik olma,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim suzancım. elam oynuyor hala yakın takipdeyim tüylenme konusunda:) varol cnm

      Sil
  11. Ama bu ayıcik çok güzel ki ...

    YanıtlaSil
  12. florayı da deneyelim bakalım...sayende bir çok yünü öğrendik.Ben de kartopu yazgülü kullandım hello kittylerimde .onlarda süper oluyor bilgine canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazgülüde sırada canım sağolun kartopu iplikleri koca bir koli iplik gönderdi deneyip seçim yapacağız hep birlikte:)

      Sil