1 Ağustos 2013 Perşembe

kolay patik ...bebek şekeri yapılışı

ipliğim nako vizon şişim 3,5 mm
24 ilmek başlıyoruz ve 6 sıra haraşo örüyoruz

bu konuda uzman değilim öncelikle eli şiş tutan herkesden özür dilerim.

şimdi 8+8+8 olarak ayıracağız ben 16 ilmeği ters örerek uç kısmının ilk sırasını tamamlamış oluyorum.
ortadaki 8 ilmeği düz olarak örüyoruz.
iki yanda kalan 8 ilmekleri bir kenarda 5 ilmek diğerde kenarda 4 ilmek kalana kadar keserek öryoruz.

toplamda 16 ilmeğimiz kaldı 
6 sıra daha düz örgü olacak şekilde 1 sıra ters 1 sıra düz örüyoruz

6 sıra  daha haraşo örüp bitiriyoruz kolay bebek şekeri yapılışıda bu şekilde tamamlanmış oluyor..

umarım yardımcı olabilmişimdir. :))


28 yorum:

  1. Hemde nasıl ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim utana sıkıla yayımladım:))

      Sil
  2. çok güzel anlatmışsın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) örüm çektim yazdım umarım yapabilen birileri çıkar nilgüncüm..:)

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsınız :') bende deneyeceğim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. niye utanacaksın ki süper karelerle harika anlatmışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatımımı beğendiğine sevindim ablammmmm...

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. o marifetli elleri öperim bennn :)

    YanıtlaSil
  7. canım çok harika anlatmışsın eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. cok seker cok tatlı ellerinize sağlık:)
    mutlu bayramlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sizede mutlu bayramlar:)

      Sil
  9. Beni nasıl sevindirdiniz anlatamam Allah'ta sizi sevindirsin inşallah..Emeğinize sağlık elleriniz nur olsun..

    Hayırlı bayramlar,kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinn...ben bu güzel dua için çok teşekkür ederim allah razı olsun... sevgiler benden...

      Sil
    2. Rica ederim herzaman emeğe saygı duyarım,bizlerle yapım aşamalarını paylaşmanız büyük incelik gerçekten...

      Sil
  10. yasemincim ben çocuklarım küçükken şahane patik örerdim ama şimdi elişme şiş verseler, bi ilmek bile atamam..
    bak hazır ol, torunum olursa gelip senden yeni baştan öğrenicem patik örmeyi...
    kocaman öpüyoruum:)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    703. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldiniz white glaze :) takibii geliyorum:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba çok güzel olmuş. ben hayatımda ilkkez patik örecem. birşey soracam kenarlardanda mı kesecem

    YanıtlaSil
  14. merhaba patik çok güzel olmuş ben ilk kez patik örecem. bir soru soracam kenarlardanda mı kesecem yardımcı olursanız çk sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba 10+10+10 ayırıyoruz ordaki 10 ilmek sabit kalıyor sağ ve soldan iç kısımdan kesiyoruz fotograflarda kalp içine aldığım yerlerden

      Sil