28 Kasım 2013 Perşembe

kahve bahane hediye etkinliğimiz:) ve tavşimiz

 sevgili Cansanatın başlatmış olduğu kahve bahane etkinliğinde meltemin günlüğü ile eşleşmiştik aynı anda kargoya çıkmak istedik ama nasip olmadı. meltemin birbirinden güzel hediyeleri dün geldiiii:))
 her biri ayrı ayrı değerli ve özel:)) çok teşekkür ederim Meltemcim sıcacık sesin içtenliğin inceliğin için

 tavşimize gelince 2 ay önce örmüştüm anca eklemek nasip oldu:) kızımın vedalaşamadığı penyelerininden birinin baskısı "küçük geliyor annem giyme artık" dediğimde "ama tavşanım üzülür" dedi ve o gün kartopunun Lamb's wool kalitesi ile ördüm güzel bir iplik tavsiye etmeden geçemeyeceğim.

1 yorum:

  1. canım benim, ben de senin sesinden çok güzel bir enerji aldım ve mutlu oldum, araman büyük incelikti, çok çok teşekkürler :))
    hepsini güzel ve mutlu günlerde kullanman dileğimle :))

    YanıtlaSil