28 Nisan 2014 Pazartesi

amigurumi 4 kol (ben10) ve pembiş kız3


 bu korkunç yaratığı "bir daha örmem" diye diye bitirdim:))

 
 Ela Mercanım minicikken ben10 çizgi dizisine denk gelince korkmuş ağlamış bende bir türlü bu karakteri sevememiş gelen bütün siparişleri "yapmam yapamam" diye geri çevirmiştim. 
bugün 5 yaşındaki sahibinin;uyku arkadaşı:))



4 kolun yanında böyle bir güzellik olmasa çekilmezdi kesiiiin:)) pembiş kızım 3 ü de 9 aylık minik kardeşi kucaklıyor:)) pembiş kızımız pek bi sevildi dördüncü ve beşinci siparişleri listede dururken ben bol bol amigurumi trotro örmekle meşgulum:))

mutlu keyifli haftalar olsun....

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım kolay gelsin işlerin. bol siparişler.

    YanıtlaSil
  2. yedi cücelerin bir şarkısında 14 kollu bir deviz diyordu ya o geldi aklıma:))))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil