22 Ağustos 2014 Cuma

amigurumi spiderman. amigurumi trotro :)


 siz hiç şalvarlı örümcek adam gördünüz mü?
ben yaptım oldu ve sahibii çok beğendi (beğenmese eklemezdim) birdaha örmem dediğim 2. oyuncak oldu ilki benten4kol :)) ben sevmiyorum bu çocuklarımıza kötü örnek olan kahramanları ve sevmediğim için isteyerek yapmıyorum... 

 işteeee! isteyerek yaptığım trotro lara 2 tane daha eklendi aslında sürekli aynı şeyleri yayınlamak istemediğimden eklemiyorum... instagram blogun önüne geçmesin diye önce bloga yazıyorum :))
tabii instagramında öncelikleri var :) kızıma 20/082014 gibi bir cüzdan başladım ve bitirdim oda nasipse pazartesi gelsin sizlerle buluşmak için:))

4 yorum:

  1. ellerine sağlık şeker. Keyifle kullanılsın

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık yasemin abla turkish örümcek adam olmuş :D ama espirili gurumiler daha güzel oluyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şalvarlı :)) sayıları yazarken not aldım:) şalvar değil kas olacak:))

      Sil