11 Eylül 2016 Pazar

Örgü oyuncak iplik tavsiyesi

Dün sevgili @yesim_ce_ ile çarşı pazar gezdik bütüüüün bu iplikler @yesim_ce_ ye ait (bu yayından haberi yok) "#pırlanta bulamıyorum ne tavsiye edersiniz" dm den gelen en çok sorulardan biri
Ben çoğunlukla çizgi karakter çalıştığım için elim mahkum @nakoiplikleri  #vizon kalitesi alıyorum renk kartelası çok geniş...bir de biz Türkler #buyukoyuncak seviyoruz bu durumun en büyük kurtacısı 100 gramda 200 mt olan iplikler
☆Yün karışımlı iplikler ilk tercihim ☆☆ikinci tercihim ise pamuk karışımlı @kilerci.iplik den temin edebileceğiniz #lanosoalara kalitesi ☆☆☆Yok ben %100 pamuk iplik çalışmak istiyorum derseniz @bd_hook dan yakut ipliği tavsiye ederim %100 pamuk iplik ile çalışırken daha dikkatli olmak gerekiyor.. oyuncaklarımızın delik delik olmaması için... #deliklioyuncakistemiyoruz

Kullanmış olduğumuz iplikler organik değil içine koyduğumuz elyaf organik değil lütfen  #organikoyuncak diye kendimizi kandırmayalım
#sagliklioyuncak yapıyoruz bu konuda da anlaşalım😘😘😘😘 Maden ki çocuklarımız için iyi bişi yapmaya çalışıyoruz lütfen dikkat edelim.
Bir sonraki paylaşımım #orguoyuncakfiyati ile ilgili olacak
Herkese mutlu bir arife günü dilerim... Allahım güzel ülkemizi korusun🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder